Najbardziej podobała mi się forma przekazywanej wiedzy – w sposób zrozumiały, przejrzysty. Pełen profesjonalizm, zaangażowanie prowadzącej, odpowiedź na każde pytanie, pozytywne nastawienie oraz ilość informacji.

Wszystko było na wysokim poziomie. Wyczerpywało temat. Podobała mi się atmosfera podczas szkolenia. Pani prowadząca zrobiła wszystko, aby w sposób przejrzysty, profesjonalny i ciekawy przekazać wiedzę, żebyśmy mogły lepiej i efektywniej pracować.

Bardzo miła atmosfera podczas szkolenia. Wiedza przekazywana w przystępny sposób.

Najbardziej podobała mi się forma przekazania wiedzy, rozmowa, przykłady z pracy, miła osoba prowadząca.

Największy atut – zaangażowanie prowadzącego do wykładanego tematu.

Przedstawienie prawidłowego funkcjonowania gabinetu oraz jak zachęcić pacjenta do kontynuowania leczenia.

Profesjonalne podejście Pani Karoliny do szkolenia, chęć dzielenia się przydatną na co dzień wiedzą w pracy.

Cały plan szkolenia, łącznie z wykładowcą na bardzo wysokim poziomie! Niczego nie zabrakło – wszystko perfecto!

Swobodna atmosfera – wiedza przekazana w bardzo profesjonalny sposób, ale też swobodnie. Czuję się usatysfakcjonowana!

Bezpośredni kontakt ze słuchaczkami, materiały szkoleniowe bardzo na tak, rozmowa na tak, wszystko pozytywnie. Dziękuję!

Otwartość, życzliwość i kompetencja prowadzącej. Ciekawie przedstawiona tematyka, poparta przykładami wynikającymi z doświadczenia.

Podobały mi się rady dotyczące sprzedaży usługi, sposoby radzenia sobie z pacjentem roszczeniowym.

Dokładne omówienie zagadnień związanych z daną tematyką, podawanie przykładów istotnych związanych z danym tematem (problem + podanie rozwiązania).

Luźna atmosfera, profesjonalne podejście, zero stresu.

Przykłady z życia wzięte, pomoże mi to wcielić w codzienne sytuacje.

Najbardziej podobał mi się sposób szkolenia, jasność przekazu, poruszenie wielu zagadnień.